loading...
سرزمین خبر | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی
بازدید : 124 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم خلاصه بازی تراکتورسازی الهلال سه شنبه 14 اردیبهشت 95,

دانلود فیلم گل های بازی تراکتورسازی الهلال سه شنبه 14 اردیبهشت 95,

خلاصه بازی تراکتورسازی الهلال 14 اردیبهشت 95,

نتیجه بازی تراکتورسازی الهلال سه شنبه 14 اردیبهشت 95,

گل‌های تراکتورسازی الهلال ليگ قهرمانان آسيا 14 اردیبهشت 95,تراکتورسازی الهلال ,

گزارش بازی تراکتورسازی الهلال ليگ قهرمانان آسيا 14 اردیبهشت 95,بازی تراکتورسازی الهلال ليگ قهرمانان آسيا 14 اردیبهشت 95,

تراکتورسازی الهلال ليگ قهرمانان آسيا ,نتیجه بازی های لیگ قهرمانان آسیا,دانلود,   فیلم, خلاصه بازی  ,تراکتورسازی ,الهلال  ,   فوتبال, اخبار تراکتورسازی, لیگ قهرمانان آسیا,

نتیجه بازی تراکتورسازی الهلال سه شنبه 14 اردیبهشت 95 + خلاصه و گلها

نماینده تبریزی ایران در لیگ قهرمانان آسیا بعد از شکست شیرین عربستانی ها در بازی رفت، دردیدار برگشت خود و با توجه به بازی حساس در برابر استقلال، به برخی از بازیکنان خود استراحت دادند و تا دیدار سبک تری را در برابر الهلالی ها برگزار کنند. تراکتورسازان پیش از این امتیازات لازم را برای صعود به عنوان تیم اول کسب کردند و امشب با خیال راحت تری در برابر عربستانی ها به میدان می روند. 

 

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 19  ورزشگاه سلطان قابوس مسقط 

تراکتورسازی ایران: 

محمد رضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سیناعشوری، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(46 فرزاد حاتمی)، شاهین ثاقبی(46 سروش رفیعی)و آگوستو سزار و آلویس نانگ

سرمربی: امیر قلعه نویی 

الهلال عربستان: 

فهد التنیان، دیاگو، تائه هی کواک، عبداله الزواری، محمد جحفلی، یاسر الشهرانی، کارلوس ادواردو، نواف العبید، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عبداله اوتیف

سرمربی: جورجیوس دونیس

 اخطار

عبداله اوتیف (45) از الهلال عربستان

 

شرح گل ها:

الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 0 (دقیقه 16، سالم الدوساری) : نتیجه دست کم گرفتن مهاجمان الهلالی ها کار دست تراکتورسازی داد و پاس نواف العابد درون محوطه به الدوساری رسید و با سهل انگاری مدافعان تراکتورسازی در یارگیری، وی با ضربه در سمت مخالف گلر و به گوشه دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

الهلال عربستان 1 تراکتورسازی ایران 1 (دقیقه 47؛ آلویز نونگ) : حضور فرزاد حاتمی در همان ابتدای نیمه دوم تاثیر خود را گذاشت، ارسال بلند برای این بازیکن با ضربه سر او همراه شد تا توپ در فاصله دوری نسبت به دروازه به نونگ برسد و او نیز بدون درنگ و سرضرب، شوت محکمی را روانه دروازه حریف کرد و به زیبایی توپ را به کنج دروازه الهلال فرستاد.

 دقایق حساس:

 

دقیقه 5 – پاس رو به عقب کم جان الهلالی ها در میانه های راه نصیب کلانتری شد تا او موقعیت خوبی به دست بیاورد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف در دست دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 7 -  الهلالی درون محوطه جریمه تراکتورسازان صاحب توپ شدند و توانستند موقعیت خوبی به دست بیاوردند اما ضربه محکم الدوساری از بالای دروازه اخباری با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 13 – نفوذ الهلالی ها پیش از مشکل ساز شدن با خروج به موقع اخباری خنثی شد.

دقیقه 22 – حرکتی که با سینا عشوری آغاز شده بود با ضربه خالد شفیعی از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 25 – چیزی نمانده بود تا در این دقیقه نونگ بازی را به تساوی بکشاند اما چرخش زیبای او با ضربه کم جان و بد او همراه شد و این فرصت نیز از دست تراکتورسازان رفت.

دقیقه 51 – ارسال بلند الهلالی ها از روی یک ضربه ایستگاهی پشت مدافعان تراکتورسازی به مهاجم حریف می رسد اما با خوش شانسی نماینده ایران، مهاجم حریف از فاصله دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد.

 

حاشیه:

 

*تراکتورسازان پیش از این توانستند 12 امتیاز کسب کنند و صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی مسجل کردند.

*به دلیل صعود حتمی نماینده ایران، امیر قلعه نویی 6 بازیکن اصلی خود را در این بازی روی نیمکت نشاند تا برای بازی حساس در برابر استقلال به آنها استراحت داده باشد.

*الهلالی ها که در 16 توانستند به گل برسند در بسیاری از دقایق بازی در نیمه اول اقدام به اتلاف وقت می کردند. 

*داور این بازی از بسیاری از صحنه ها به راحتی گذشت و در حالی که پس از برخی خطاها می توانست به بازیکنان الهلال کارت نشان بدهد از این کار امتناع کرد.

*بازیکنان دو تیم در بعضی از لحظات بازی با یکدیگر درگیر شدند در آخرین دقایق نیمه اول به جر و بحث و درگیری شدیدی با یکدیگر پرداختند و داور بازی را مجاب به دادن کارت زرد کردند.

 منبع:ورزش سه

دانلود خلاصه بازی و گلها

خلاصه بازی تراکتورسازی 1-2 الهلال

 



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 807
  • بازدید سال : 16,072
  • بازدید کلی : 112,296