loading...
سرزمین خبر | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی
بازدید : 176 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نتیجه بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,

دانلود خلاصه بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,

فیلم بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,

گل‌های بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,رئال مادریدمنچسترسیتی ,

گزارش بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,

پیش بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95 در لیگ قهرمانان اروپا,

ترکیب رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95,نتیجه بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,دانلود,   فیلم, خلاصه بازی  ,  رئال مادرید   ,  منچسترسیتی,   فوتبال, اخبار رئال مادرید,لیگ قهرمانان,

نتیجه بازی رئال مادرید منچسترسیتی سه شنبه 7 اردیبهشت 95 + دانلود خلاصه و گلها

امشب و در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های منچسترسیتی و رئال‌مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.
آخرین شانس قهرمانی؟
تا سه هفته پیش خیلی‌ها از شرایط بد رئال‌مادرید به خصوص در لالیگا انتقاد می‌کردند؛ این اتفاق برای منچسترسیتی هم اتفاده بود و تیم پیگیرینی روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کرد اما با عوض شدن اوضاع آنها در لیگ‌های داخلی‌شان، حالا بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان جذاب تر از قبل به نظر می‌رسد. منچسترسیتی توانسته برای اولین بار در تاریخش به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برسد و این، آخرین شانس مانوئل پیگرینی برای قهرمانی در اروپا با این تیم ثروتمند خواهد بود. شاید حتی این مسابقه، آخرین فرصت مهندس شیلیایی برای فتح تورنمنتی باشد که درسال ۲۰۰۶ با ویارئال به نیمه‌نهایی آن رسیده بود. از سوی دیگر، زیدان می‌تواند با قهرمانی در این رقابت‌ها، نشان بدهد که او نیز احتمالا می‌تواند مثل گواردیولا، بدون داشتن تجربه کافی، تیمی بزرگ را در گام اول به قهرمانی برساند.

رویارویی‌های دوباره
این دیدار برای دو نفر معنای ویژه‌ای خواهد داشت. مانوئل پیگرینی، مربی کهنه‌کار سیتیزن‌ها در شروع دوران دوم کهکشانی‌ها یک ‌فصل سرمربی رئال بود. در آن سال این تیم بهترین نتایج تاریخ باشگاه تا آن زمان را کسب کرد اما باز هم پشت سر بارسای پپ قرار گرفت تا راه برای ورود مورینیو به رئال باز شود. از سوی دیگر، رونالدو سال‌ها در تیم رقیب همشهری، منچستریونایتد بازی کرده است و به‌نوعی از انگیزه‌های خاصی برای گلزنی و درخشش در این بازی برخوردار است. این دو تیم در فصل ۲۰۱۲-۱۳ هم‌گروه بودند که حاصل دو بازی آن سال پیروزی ۳-۲ رئال در بازی خانگی و تساوی ۱-۱ در انگلیس بود.
نقاط ضعف و قوت
به نظر می‌رسد هردوی این تیم‌ها در فاز دفاعی و در خط دفاعی ۴ نفره مشکلاتی دارند. در رئال، فضای خالی پشت مدافعان کناری، به‌خصوص در مورد مارسلو مشکل‌ساز بوده؛ ضمن اینکه ورود کاسمیرو به ترکیب، بازهم نتوانسته موجب حمایت کافی از خط دفاعی رئال شود.
در تیم میزبان هم با آماده نبودن کمپانی، خط دفاعی سیتی آشفته به نظر می‌رسد. هرچند پیگرینی امیدوار است که بتواند در این دیدار از کاپیتانش استفاده کند. در خط حمله پیگرینی و زیدان شرایط مناسبی دارند؛ چونن هم اگوئرو و رونالدو در مهم‌ترین مقطع فصل اوج گرفته‌اند. ضمن اینکه بازگشت دی‌بروین و بیل به روزهای درخشان‌نشان قطعا بازی را جذاب‌تر خواهد کرد.
وضعیت مصدومان
برای منچسترسیتی،به جز نصری که احتمالا به بازی نخواهد رسید، وضعیت یحیی توره و فرناندو نیز مشخص نیست. اما خبر خوب، بازگشت کمپانی، سیلوا و استرلینگ برای این بازی است. در تیم مادریدی نیز مهم ترین خبر بازگشت رونالدو وآمادگی بنزما آماده خواهد بود اما با توجه به مصدومیت په‌په، ممکن است واران جایگزین او شود.
آمار کلیدی دو تیم
۱-رئال در ۸ بازی اخیرش مقابل تیم‌های انگلیسی بدونِ شکست بوده است (۶ برد، ۲ مساوی). آخرین تیم انگلیسی که موفق به حذف رئال شد لیورپول در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ (در مجموعِ دو بازی ۵-۰).
۲-سیتی در ۱۰ بازی مقابلِ تیم‌هایِ اسپانیایی در چمپیونز لیگ تنها یک کلین‌شیت داشته است. در پیروزی ۳- صفر مقابل ویارئال در نوامبر ۲۰۱۱.
۳-سیتی از ۹ ضربه داخل چهارچوب اخیرش در چمپیونز لیگ ۶ گل زده است.
۴-هیچ تیمی این فصل به اندازه‌ سیتی در چمپیونز لیگ در ۱۵ دقیقه‌یِ پایانی گل نزده است (۷).
۵-سیتی بین ۴ تیم نیمه‌نهایی تنها تیمی است که میانگین مالکیت توپ کمتر از ۵۰ درصد دارد (۴۸،۶).
۶-رئال ششمین حضور پیاپی‌اش در نیمه‌نهایی چمپیونز لیگ را تجربه می‌کند، بالاترین رکورد تاریخ تورنمنت.
۷-این بیست و هفتمین حضور رئال در نیمه‌نهایی چمپیونز لیگ و جام باشگاه‌هایِ اروپا است، بیش از هر تیم دیگری.
۸-رئال از ۴ بازیِ خارج از خانه اخیرش در چمپیونز لیگ تنها یکی را برده است (یک مساوی، ۲ باخت).
۹-رونالدو این فصل رویِ ۷۷ درصدِ گل‌هایِ رئال در چمپیونز لیگ نقشِ مستقیم داشته است (۲۰ گل از مجموعِ ۲۶). رونالدو این فصل با ۱۶ گل فقط یک گل با رکوردِ خودش برایِ بیشترین تعدادِ گل در یک فصل چمپیونز لیگ (۲۰۱۳-۲۰۱۴) فاصله دارد.
۱۰-رونالدو این فصل دقیقا دو برابرِ هر بازیکنِ دیگری در چمپیونز لیگ گل زده (۱۶ به ۸) و دو برابرِ هر بازیکنِ دیگری شوت به دروازه داشته است (۸۲ به ۴۱).

نتیجه:منچسترسیتی 0-0 رئال مادرید

دانلود خلاصه و گلها

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 1,440
  • بازدید سال : 16,705
  • بازدید کلی : 112,929